Alla inlägg under februari 2014

Av Eva-Marie Stridsberg - 4 februari 2014 21:07

Jag talar inte om vädret - snarare vad din hy behöver just nu! Många har extremt torr hud för närvarande, mitt enkla råd är: återfukta din hud. Läs gärna på min hemsida om  rekommendationer vid mycket torr hud!

www.hudvard-uppsala.se

Av Eva-Marie Stridsberg - 2 februari 2014 19:47

Hudproblem som acne, stora porer, rosacea eller atopiskt eksem är så tråkigt att behöva ha. Det är ofta svårt att sminka över eftersom huden är så ojämn eller så är huden så känslig att problemen förvärras. Jag har arbetat med hudvårdsprodukter och kemiska peels från NeoStrata i mer än ett år nu, och får fantastiska resultat för just dessa hudproblem. Dessutom är det perfekt att använda foundation, concealers och puder som behandlar huden samtidigt som den döljer problemområden. Läs gärna mer på min hemsida.

www.hudvard-uppsala.se


Av Eva-Marie Stridsberg - 1 februari 2014 16:34

Jag har en kund som tar bort hår på sina ben, fötter, bikinilinje och i axillerna, hon gör det för som hon själv uttrycker det är "luden" och är så trött på att alltid behöva raka sig. Det tar 5 till 8 behandlingar att ta bort allt hår eftersom hårsäcken bara kan förstöras i tillväxtfasen (en av hårets tre växt-faser), det gör att jag har haft förmånen att träffa henne flera gånger. Vid hennes senaste besök berättade hon att hon hade varit och försökt ta bort hår för ca 2 år sedan, men att det gjorde så ont så hon kunde inte fortsätta. Jag använder Celloxmetoden när jag utför permanent hårborttagning och det är verkligen helt smärtfritt och min kund sa till mig: om människor kände till hur fantastiskt bra det fungerar med den metoden skulle alla som är trötta på att raka sig göra det! Så permanent hårborttaning går att göra helt smärtfritt och det blir fantastiskt bra resultat.


Läs gärna om Celloxmetoden på min hemsida.

www.hudvard-uppsala.se



Presentation


Bilden är tagen i Verona i september 2013

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards